Tiedoksi, sinulla on jo kanta-asiakkaita

 

Asiakkaan saaminen ostoksille ensimmäisen kerran maksaa aina rahaa. Kertaostoksen suuruus vaikuttaa toki tämä lyhyen asiakkuuden kannattavuuteen, mutta houkuttelemalla sama asiakas uudestaan kaupoille säästät aina uusasiakashankinnan kuluja. Täytyyhän uusiakin asiakkaita hankkia, mutta miksi jättäisit hyödyntämättä ostopäätöksen jo kerran aikaisemmin tehneen asiakkaan positiivisen kokemuksen?

 

Tärkeää on, että tarjoat asiakkaalle tälle merkityksellistä palvelua tai tuotetta sopivassa muodossa ja tilanteessa.

Tähän löytyy yksinkertaiset työkalut ja valmiit keinot. Olet mahdollisesti jo kerännyt asiakkaiden yhteystietoja tai aloitat keräämään niitä aktiivisesti.  Voit tehdä tämän sujuvasti ostotapahtuman yhteydessä tai vaikka kilpailun avulla. Hyödynnä yrityksen Facebook-sivuja myös keräämällä tietoa asiakkaiden mieltymyksistä ja ajankohtaisista kiinnostuksista, saat hyvää materiaalia suoramarkkinointiin. Facebook-tilin lisäksi voit käyttää perinteistä postijakelua tai hyvinkin kustannustehokasta sähköistä tarjouskirjettä. Tutustu esimerkkikampanjaan tästä.

 

Voin auttaa kaikissa asiaan liittyvissä aiheissa. Tarjoan mielelläni käyttöösi myös hyviä, toimiviksi todettuja välineitä kanta-asiakasviestinnän toteuttamiseen.

 

Ota yhteyttä, kerron lisää.

Kasipallo Oy - Otto Ilola

+358 45 845 7000

Copyright Kasipallo Oy